کاملترین کارگاه آموزش متد سیلوا

کارگاه آموزش متد سیلوا

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 481
قیمت: 20000 تومان

بخشی از متن:

کاملترین کارگاه آموزش متد سیلوا

در کمتر از یک ماه همراه با برنامه روزانه متد سیلوا را به صورت کامل یاد بگیرید.
متد سیلوا شیوه ای برای ریلاکس ساختن ذهن و بدن و استفاده از فرکانس های کم بسامد مغز و توانهای نهایی نیمکرة راست است برای ایجاد نتایج و موقعیت های مثبت و مطلوب.

در متد سیلوا، نیمکرة راست مغز کلید اصلی است چون در تماس با شعور حاکم بر عالم(منبع خلق و پدید آورندگی) قرار دارد وهرجا که مشکلی وجود داشته باشد، نیمکرة راست راه حل سلامتی و بی عیبی ، هماهنگی و توازن پدید می آورد.

کاربرد عمده متد سیلوا

در اینجا روشی را میخواهم به شما ارائه دهم که شما در هر مرحله از تمرینات صبحگاهی قرار داشته باشید می توانید این روش را جهت استفادة بهینه از متد سیلوا به کار ببرید. این روش عبارت است از استفاده از فرمول اساسی در جهت افزایش توانایی شفابخش.

خلاصه روند این کار:

۱) با شمارش معکوس به سطح آلفا بروید.

۲) با استفاده از کلماتی که در ذهنتان می آید،آنچنان ذهن خود را در اختیار بگیرید که از آن، در جهت سالم بودن و سالم ماندن خودتان و دیگران بهره بجویید.

۳) سرانجام با تصویرسازی ذهنی، خودتان را در حال انجام دادن تمرینات صبحگاهی مشاهده کنید که تندرست تر از پیش شده اید و دیگران به خاطر اینکه شما در سلامتی آنها اقدامات موثری انجام داده اید، لبخند می زنند.

تکنیک متد سیلوا روز اول:این تمرین برای آرامش ذهن و برنامه ریزی ذهن است و فواید بیشماری دارد.این تمرین در سه نوبت صبح بعد از بیدار شدن ظهر و شب قبل از خواب انجام می شود.
از مزایای فراگیری این متد (خوزه سیلوا):

1- درمان بیماری های خود بدون کوچکترین دارو (حتی بیماری های بسیار پیشرفته)2- درمان بیماری های دیگران از راه دور یا نزدیک3- تقویت قوای ذهنی و هوش به طرز باور نکردنی4- فعالسازی دو نیمکره مغز5- یادگیری دروس به صورت عمیق و …

دانلود فایل

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید