پروژه درس اصول بازاریابی برای محصول لپ تاپ (قابل استفاده به عنوان پروژه پایانی)

پروژه درس اصول بازاریابی برای محصول لپ تاپ (قابل استفاده به عنوان پروژه پایانی)

پروژه درس اصول بازاریابی برای محصول لپ تاپ (قابل استفاده به عنوان پروژه پایانی)

هدف از انجام این پروژه طی کردن قدم هایی است که به صورت تئوری در درس بازاریابی آموخته ایم. به این منظور محصول لپ تاپ را انتخاب کرده ایم و فرض ما این است که شرکت ما ، رائیکا ، به عنوان نماینگی رسمی و انحصاری DELL در ایران فعالیت می کند. از آنجایی که این شرکت مجازی است (هنوز تاسیس نشده است!) ، هنگام بررسی و تحلیل شرکت از توضیح درباره تاریخچه شرکت رائیکا خودداری می کنیم و تنها به بیان اهداف شرکت اعم از کوتاه مدت، بلند مدت و آرمانی می…

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید