مالکيت معنوي اثر پژوهشي و اخلاق در انتشارات

مالکيت معنوي اثر پژوهشي و اخلاق در انتشارات

فرمت فایل: پاورپوینت – powerpoint,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد اسلاید : 55 مالکيت معنوي اثر پژوهشي و اخلاق در انتشارات مالکيت داده ها Data Ownership معمولاً باني مطالعه صاحب داده هاست حق نويسندگي (Authorship) شامل افرادي مي شود که ميتوانند مسئوليت محتواي علمي اثر را بعهده داشته باشند حق نويسندگي مسئوليت اثر: توانايي ارائه و دفاع از محتوا اعم از داده ها, روش اجرا, آناليز و تفسير نتايج تصديق عمومي هر گونه خطا در مورد تقلب: مسئول ابراز نوع ,ميزان…

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید