دانلود پرسشنامه تبیین اثر ارتباطات میان شخصی،کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی گری وفاداری

دانلود پرسشنامه تبیین اثر ارتباطات میان شخصی،کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی گری وفاداری

امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد
پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد.
پرسشنامه بازاریابی حسی برگرفته از مقاله ای با همین عنوان از جعفری و همکاران 1394 می باشد
تعداد گویه ها: 25 سؤال براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت
مؤلفه های مورد بررسی

ارتباطات میان…

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید