پیشینه و مبانی نظری سطوح انگیزه یادگیری بالینی
فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,
( — قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 85سطوح انگیزه یادگیری بالینی چهارچوب این پژوهش از نوع پنداشتی و بر اساس مفاهیمی چون آموزش ، یادگیری ، انگیزه یادگیری و سطوح مختلف آن و چگونگی تامین نیازهای اساسی روانی بر اساس تئوری خود تعیین کنندگی استوار است و در راستای آن مفاهیم فوق در محیط بالینی پرستاری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. کلمه آموزش از واژه لاتین “educate” که به معنای…