فرمول شیمیایی مایع دستشویی

فرمول شیمیایی مایع دستشویی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 123
قیمت: 40000 تومان

بخشی از متن:

مایع دستشویی با شکستن روغن به ذره های های کوچکتر کار می کند، بنابراین می تواند با آب مخلوط شود. مواد شوینده و مایع دستشویی به همین شیوه کار می کنند و مکانیزم اصلی آن ها همین است، البته با فرمولاسیون متفاوت، زیرا مواد شوینده تولید شده از مولکول های بسیار متفاوتی ساخته شده اند. فرمول تهیه مایع دستشویی در این فایل ارائه شده است.

دانشجویان ، دانش پژوهان ، تولید کنندگان ، کارگاه داران و صاحبان کسب و کار های تولید مواد شیمیایی فروشگاه ما بیش از 1000 نوع فرمول پیشرفته و کامل تولید انواع مواد شیمیایی شوینده ، پاک کننده ، روان کننده ، خنک کننده ، جلاء دهنده ، چسبنده ، نرم کننده ، مواد نانو ، مصالح ساختمانی شیمیایی ، جرم زدائی ، ضد یخ ، ضد آب ، اسانس ها ، مشتعل کننده ، واکس ، مواد آرایشی و بهداشتی ، انوع شامپو های مناسب انسان،حیوان،فرش و … و اسپری ها و… را  مطابق با استاندارد های روز ایزو در کشور های اروپایی به شما عرضه میکند.

برای دیدن سایر فرمول های مواد شیمیایی به فروشگاه فروش فرمول های شیمیایی پر سود و درآمد زا مراجعه کرده و فرمولاسیون محصول مورد نظر خودتان را در قسمت جستجو پیدا کنید.

دانلود فایل

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید