پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی

پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 2480
قیمت: 15000 تومان

بخشی از متن:
دانلود فایل پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزیتعداد اسلاید : 50فایل قابلیت ویرایش دارد.آماده چاپ و ارائه درسی می باشد.قابلیت جستجو دارد.فرمت فایل : ppt
بخشی از فایل :

اسلاید 1 : نرم‌افزار آماري SPSS ، برنامه‌اي جامع براي تحليل داده‌ها است كه مي‌تواند داده‌ها را (تقريباً از هر نوعي كه باشند) براي توليد گزارشاتي همراه با جداول و نمودارهاي توصيفي و تجزيه و تحليل‌هاي آماري، پردازش نمايد. منوهاي ساده و پنجره‌هاي محاوره‌اي اين نرم‌افزار، امكان تحليل‌هاي پيچيده آماري بر روي داده‌ها، بدون نوشتن حتي يك خط دستور، فراهم مي‌سازند.
اسلاید 2 : آمار چيست؟كلمه “Statistics” كه در فارسي آنرا “آمار” ترجمه نموده‌اند، در اغلب زبان‌ها به دو معني بكار مي‌رود:الف- به معني ارقام و اعداد واقعي يا تقريبي در مورد اموري نظير زاد و مرگ، ازدواج و طلاق، ميزان محصولات كشاورزي و صنعتي، تعداد تصادفات رانندگي و غيره.ب- به معني روش‌هايي براي جمع‌آوري، تلخيص، تجزيه، تحليل و تفسير اطلاعات عددي درباره يك موضوع.

دانلود فایل

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید